Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Heb je een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten (in ieder geval binnen 2 weken) via e-mail of telefonisch.
Email Klantenservice: info@fotoaanjemuur.nl
Telefoon: 06-29121614
We gaan er van uit dat we je klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze stevig en veilig verpakt af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigt tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.